wtorek, 19 sierpnia 2014

Powód przerwy!

Hejka! Tym razem to ja Megi. Tak wiem znowu zawracam Wam dupy. Jak wiecie na naszym blogu rozdziały zazwyczaj były dodawane regularnie, a ja teraz chciałam wytłumaczyć Wam to długą przerwe.
Jej powodem była moja przeprowadzka do Anglii. Wiecie z pewnością jak to wygląda załatwianie wszystkich spraw itd. My z Kate poprostu chciałyśmy spędzić ze sobą każdą wolną chwile bo raczej teraz nieprędko się zobaczymy. Nie miałyśmy za wiele czasu i głowy do tego żeby pisać rozdziały.

Więc tak na koniec bo nie bd się rozpisywać PRZEPRASZAM że przeze mnie nie było przez dłuższy czas rozdziału. !!!!!
/Hazziątko.

2 komentarze:

  1. Tak to sie nazywa prawdziwa odpowiedzialność zapuścić tak bloga na blogach,które ja czytam nie ma takich przerw chocby nie wiem co!!!jestescie beznadziejne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sry, ale ja nie miałam wyboru, musiałam się pakować i załatwiać bardzo dużo ważnych spraw, a Kasia- jako moja przyjaciółka- chciała spędzić ze mną ostatnie chwile. Gdybyś wiedział/a jakie jesteśmy zmienił byś o nas zdanie. Uwież mi że ani ja ani Kasia nie mamy za łatwo. I gdybym mogła cię prosić prosze przestań zaśmiecać nam bloga.

      Usuń

Szablon by S1K