środa, 19 marca 2014

Najwspanialsze życzenia ever od mojego Madzika uwielbiam Cię!!!






WSZYSTKIEGO NAJ NAJ NAJ!!!!
Sory że dopiero dzisiaj i tutaj na blogu!! Nie mogłam na fejsie to tak dziwnie, chciałam się wyróżnić. Wiesz inni nie mają takiej możliwości.
No zaczynam tak jak zawsze: Wszystkiego najlepszego, spełnienia twoich najskrytszych marzeń, itd. (...). Życze Ci (nam) aby ten blog wypalił, żeby nie było na nim wielu hejtów itp. Abyś żyła tak jak ty sobie zapragniesz i żeby nikt nie mówił jak masz cokolwiek robić, oraz abyś nie przejmowała się ludzmi którzy nie są warci twojej uwagi.
Nie wiem czego jeszcze mogłabym Ci życzyć więc zakończe ten beznadziejny "liścik".
JESZCZE RAZ WSZYSTKIEGO NAJ !!!!! ;* :)












<33333333
MADZIK!!!

7 komentarzy:

  1. za jakieś 45 minutek dodam rozdział :*

    OdpowiedzUsuń
  2. oooł ale sweet widać,ze to przyjaźń i ten blog musi wypalić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ażebyś wiedział to jest przyjazń nieprawdaż kasik??? ;*

      Usuń
    2. Ależ oczywiście Madzik <3

      Usuń
    3. Hejo Mati:) No i ten blog jest na serio genialny kocham go!! <3

      Usuń
  3. jejku to naprawde widać,że to przyjaźń i wiem tez,że taka przyjaźń może przetrwac wszystko nawet rozłake daleką bo ja mam tak na przykład z Mateuszem..
    Jej wy będziecie zawsze przyjaciółkami <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chce mieć taką kochająca mnie przyjaciółkę :c

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K