sobota, 15 marca 2014

Rozdział 1 cz.2 -Nie! Nie Harry moje serce nie wytrzyma!

  PROSZĘ WAS KOMENTUJCIE!!!!! TO DLA NAS WAŻNE !!!  

                                                               ***2015***

                                                         **Wyspy Dziewicze**

                                                  ** Zaślubiny Harr'ego i Seleny**

- Jeśli ktoś ma coś przeciwko temu związkowi...
- Tak ja i nie nie zamilknę na wieki!!
 [Wbiega roztargniona Kendall Jenner w krytycznym stanie bez make-up'u w potarganych włosach,rozszarpanych ubraniach i pijana]
Nie! Nie Harry moje serce nie wytrzyma! Wróć do mnie!Byliśmy tacy szczęśliwi a to wszystko zostało zniszczone przez tabloidy!!Wszystko układało się tak doskonale!
A już nie nie pamiętasz co mówiłeś?
Ze mnie kochasz i nigdy nie zostawisz! Uczucia tak łatwo nie wygasają! To nie mogło się tak skończyć?
Liczę na jedno słowo!
Jak jest Twoja decyzja??
- Kendall może i faktycznie coś było ale nie było tak silne,żeby przetrwało szturm mediów.
Ja teraz jestem szczęśliwy z Seleną ; to co było już nie wróci niestety Kendall ale  nie...
-Harry nie rób tego nie niszcz sobie życia z Sel ze mną było by ci lepiej.Ja nie zdzierżę tego dłużej.Przyjście na ten ślub to była ostatnia moja chwila i szansa. Ja już nie mogę!!
ŻEGNAJCIE!!
Kendall podbiegła do Harrego pocałowała go następnie stanęła na brzegu klifu i wbijając sobie nóż prosto w serce spadła w odchłań oceanu
zrobiła to tak szybko,że nikt nie był w stanie jej powstrzymać.
[ jednak nie dotrzymał słowa i zmilkła na wieki :3]
Dalsze ceremonie odwlekły sie w czasie przez ten incydent. Wiadomo trzeba było wykonać czynności powiadające odpowiednie służby i bliskich  SZOK!!

                                                           *parę godzin później*
Miejmy nadzieję,że taki incydent już się nie powtórzy lecz zanim zaczniemy mam pytanie do Harr'ego:
Czy Ty masz jeszcze jakieś "ex",które z szalonej miłości do Ciebie były by w stanie popełnić taki czyn?


 -Yyy.... To było nie spodziewane i nie  przyjemne.Mam nadzieję,że nikomu to się nie zdarzy. Ja jestem kobieciarzem,więc od zawsze towarzyszyły mi kobiety. Mam byłe lecz myślę,że żadna nie jest w stanie tego zrobić.
-Znakomicie. Więc kontynują naszą ceremonię.
Czy Ty Harry Styles'ie bierzesz Seleną Gomez za żonę i ślubujesz jej miłość, wierność,uczciwość małżeńską,i że nie opuścisz jej aż do śmierci?
-TAK!
                *Harry's POV*
Nareszcie to się dzieję naprawdę!
Selena Baby Styles jak to pięknie brzmi! no bark mi słów!

             *End of Harry's POV*
A Ty Seleno Gomez bierzesz Harr'ego Stylesa za męża i ślubujesz mu miłość,
wierność,uczciwość małżeńską,i że nie opuścisz jej aż do śmierci?
-TAK!
                *Selena's POV*
Wreszcie   na drodze mojego życia spotkałam odpowiedniego faceta.Ten związek jest związkiem wspaniałym; a nie jest to taka pomyłka jak z Justinem.Ughh!! Na samą myśl o nim mam odruchy wymiotne!
Nagle z zamyślenia wyrwały mnie słowa księdza.

                                                    *End of Selena's POV*

-Ogłaszam Was mężem i żoną! Możecie się pocałować!

                                                    * Harry's POV*
Moje i Sel wargi spotkały się w delikatnym ale jakże namiętnym i pełnym zachłanności pocałunku.
Ma małżonka już naprawdę cudnie całuje.Każde zbliżenie z nią jest magiczne.


                                              *End of Harry's POV*


                                                 
                                                     *Selena's POV*
Kolejny raz przeżyłam swój własny kosmos.Te chwile są naprawdę magiczne.Dziś właśnie teraz trwa nasz pierwszy pocałunek jako mąż i żona,jako jedność.Czuję tę magiczną więź między nami.

                                                     *End of Selena's POV*


Hejo!
Od razu chciałam was bardzo przeprosić za to,ze no niestety nie dodałam nic wczoraj i przedwczoraj ale
nie byłam w stanie fizycznie tego napisać i wgl opublikować ;)
Mam nadzieję,że przeto nie urtaciłyśmy jakiś tam czytelników...
3 część pojawi się już jutro mam nadzieję :D
Aha i przepraszam za błędy,które wiem,że mogły się wkraść i na pewno tak było  a ja po prostu chce wam dodać ten rozdział jak najszybciej:)

i jeszcze raz błagam Komentujcie!!


/Kate 

4 komentarze:

  1. łołołołoł ile tu się działo jak mnie nie nie no tyle rozdziałów no poprostu blog mega kocham Was laski <3 :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i no wgl zgadłem,że bd drama u Harrego ale takiej akcji swietnej i wgl obrotu sprawy to sie nie spodziewałem :)

      Usuń
  2. kocham kocham WAS I TEGO BLOGA !! <3

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K