poniedziałek, 24 marca 2014

Podziękowania!!! ;*

TAK!! Znowu my, lecz tym razem z podziękowaniami dla...
.
.
.
.
.
.
.
.
UWAGA UWAGA
.
.
.
.
.
.
.
.
Maka Paki (sry jak źle napisałam czy coś ).
Więc tak wiemy dopiero zaczynamy, ale ty udzielałeś i udzielasz się najbardziej. Zauważyłyśmy, że promujesz naszego bloga na innych, jest to dla nas naprawdę niesamowite i takie miłe. Dziękujemy Ci za to z całego serca. Jesteś dla nas wielkim wsparciem, motywujesz nas do dalszego pisania i wgl jesteś AMAZING. Mamy nadzieję że nadal będziesz czytał naszego bloga i tak się udzielał.
Nie mamy pojęcia jak Ci jeszcze dziękować więc zakończymy to dedykiem. ;*;*

.

9 komentarzy:

  1. OMDŻI!
    Jestem cały czerwony jak buraczek Aww*_*
    Kurde to na serio mega słodkie nie wiem jak mogę dziękować choć o ja powinienem wam dziękować za waszą twórczość :*
    No i postaram sie o komenta pod każdym postem i wgl bd czytał i polecał dalej :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Ci, jesteś wspaniały;*
      Wgl możesz nam powiedzieć jak masz na imie (oczywiście jeżeli tylko chcesz my do niczego nie zmuszamy)!!?

      Usuń
    2. więc nazywam sie Mateusz xD
      No a jesli chcecie wiedzieć coś wiecej to nie używam portali społecznościowych typu fb czy tt nie lubię tego po prostu :P
      A i na stałe mieszkam w Niemczech lecz czasem jestem w Polsce u mojej rodziny:) a Wy? <3 :*

      Usuń
    3. Nasze imiona znasz a oby dwie mieszkamy w Bytomiu( na pewno nie kojarzysz więc jakieś pół godziny do Katowic) ;) ;*

      Usuń
    4. haha Mati jak zwykle mnie rozwalasz :D

      Usuń
  2. Zostałyście nominowane do liebster award!!!
    Więcej szczegółów tu: http://giveashitabyourlove.blogspot.com/
    Gratuluję i pozdrawiam,
    Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  3. OOO ja kojarzę gdzie są Katowice ponieważ miałem to na gegrze! a jak coś to moaj rodzina mieszka w Gorzowie więc troche daleko :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Należa ci się mati wkładasz w te komenty wiele serca i pasii ja tez tak chce ale teraz jakos nie umiem obiecuje,że jutro się poprawie

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K