wtorek, 15 kwietnia 2014

Helooo...!

Wiem,ze nie lubicie czytać tego typu postów ale proszę Was o te parę chwil! <3

 No więc tak chcemy tylko powiedzieć że jesteśmy zarazem zawiedzione jak i ucieszone. Trzeci rozdział ma aż 106 odsłon, JEJJJJ... ogromnie sie cieszymy. Lecz niestety są tylko dwa komy (za które i tak wam dziękujemy). Dopóki nie będzie trzeciego komenta nie dodamy rozdziału nr 4.
Kate & Hazziątko ;*


A teraz tak jeszcze coś tylko ode mnie,więc choćby gdyby ten post(3 rozdział) miał 300 odsłon no to nie damy czwartego a juz mówię dlaczego  chodzi o to,ze my naprawdę nie wiemy czy mamy po prostu puste odsłony czy na prawdę ktoś to czyta i być moze jest zaiteresowany..Chodzi o to,ze to jest taka trochę,zmyłka..Ja wiem,ze właśnie robię z z siebie idiotkę(w oczach niektórych ludzi) i myślicie,ze tego nie doceniamy ale tak nie jest ja po prostu chcę wiedziec czy to co robimy ma sens bo ostatnio z Magdą tylko piszemy dla Was kolejne rozdziały planujemy fabułę i tym samym zawalamy obowiązki szkolne...
I wydaje  mi się,że to nie jest dużo te 3 komenty niektóre dziewczyny dają limit 15,20,50!!(a jeszcze inne blogi mają po 100 czy 200 komów i tak to potraficie od czego to zależy?) I co dajecie rade nabić tyle w 2 dni a nie napiszecie 3?! no proszę! Proszę Was o może 5 sekund z napisaniem głupiego"<3"..Nawet nie zdajecie sobię sprawy ile taki gest dla nas znaczy.

Już Was nie zanudzam i kończę PAPATKI BUZIOLE KOCHAMY WAS!! <3

/Katy( a co poszaleję tym razem XD)

5 komentarzy:

  1. Hej wam z tej strony wasza Megi, z Kate nie mamy dostepu do bloga. Kasik wogule nie ma dostępu do swojego konta a mnie usunięto jako administratora. Podejrzewamy że ktoś musiał się nam włamać. Przepraszamy, jeżeli pojawi się jaki kolwiek post nie będzie on od nas.
    Zaczęło się od tego że usunął nam się czwarty rozdział i zaczeła się panika bo po prostu nie pamiętałyśmy dokładnie jego treści a potem Kate straciła dostep do swojego konta, a następnie wyświetliła mi się wiadomość że nie mam uprawnień do zarządzania tą stroną.
    Jeżeli to się nie naprawi, zaczniemy prowadzić bloga ponownie na innej stronie a wszystkie wiadomości na temat postępów w tej sprawie będą w komach, więc jeżeli pojawi się jakiś post na ten właśnie temat nie będzie on od nas. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Kati bardzo głębokie i szczerze i ja tez się ludziom dziwe właśnie . od czego to zalezy ale to sa ludzki i tego nie ogarniesz.. J tez Was kocham buziaki wasz crazy Tinki Łinki(Mikołaj) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jpdl jaka hołota w ty kaju osnie nudzi sie jakimś gówniazom i b ludzią takie świństwa jak kasowanie postów no poażka!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurwa ludize i od następnego posta ogar i komentujecie zrozumiano bo jak nie to bd was nawiedzać w nocy kapujecie znajde was a kati i megi mi pomoga bo znajada was w statystykach jasne!!(żadna goźba jak cos tylko zart z "nakazem komentowania"
    ja nie mg jakie błędy ale nie mam siły poprawiać

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K