sobota, 19 kwietnia 2014

Libster Award

      No to tak na początku co to wgl jest Liebster Award czyli z czym to się je i jak to się gryzie:



,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”


Kurcze jesteśmy pod wielkim wrażeniem ponieważ mamy tego bloga  zaledwie  miesiac i juz dostałyśmy nominacje do tej nagrody co Nas ogromnie cieszy:) I za to Wam mega  dziękujemy!! <3

Nominacja od Kasi.J <3
 
Pytania:
1. Jak masz/macie na imię?
2. Która klasa?
3. Od ilu lat zajmujesz/zajmujecie się pisaniem/blogowaniem?
4. Twoim/waszym zdaniem jakie są 2 najwartościowsze cechy u człowieka?
5. Największy lęk?
6. Książki czy filmy?
7. Twoje/wasze hobby?
8. Jeśli napisaliby twoją biografię, to byłaby ona nudna, czy ciekawa? Dlaczego?
9. Najgłupsza rzecz, jaką zrobiłaś/zrobiłyście w swoim życiu?
10. Do jakich fandomów należysz/należycie?
11. Największy wzorzec do naśladowania dla ciebie/was?

Nasze odpowiedzi:
1. Kasia i Magda
2.1B gimbazy
3.Ja(Kate) od dłuższego czasu lubiłam sobie coś tam pisac ale nigdzie tego nie publikowałam. A ja zaś(Megan), podobnie do naszej Kate lubiłam coś tam w szkole na lekcjach wyskrobać ale nikt tego nie zobaczył i nie zobaczy.
I jest to nasz pierwszy blog
4.Kate: szczerość i zaufanie
Megan: szczerość i zaufanie
5. Ja (Megan)- samotność, ja (Kate)-moim lękiem jest choć tego wgl nie można tak nazwać to 21.07 ponieważ od tej daty będe musiała się mierzyć w zasadzie z lękiem czyli,życiem bez przyjaciółki=samotność
6. Ja (Megan)- książka,Ja tak jak Megi <3
7. Megan-moje koszykówka, karate, książki Kate- hmm: Na pewno karate,ktore trenowałam (ale przez problemy zdrowotne musialam z tego zrezygnować.. długa i nie ważna historia nie zanudzam was wątkami z mojego życia...)a tak to to napewno blogowanie i ogółem pisanie..
8.Kate: nie umiem odpowiedziec na to pytanie i pewnie nikt  by tego nie przeczytał
 Megan: sama nie wiem czy byłaby ona ciekawa w  moim życiu dużo się działo, wiele wzlotów i upadków, ale wątpie że kogoś by to zainteresowało.
9.Ja staram się żyć tak by niczego nie żałowac i tak tez chyba jest :)-Kate
 Moją najgłupszą rzeczą którą zrobiłam było wyznanie miłości chłopakowi który wgl się mną nie interesował.- Megan
10.Ja (Megan)- przede wszystkim Directioners a ta cała reszta to tak pobocznie: Rushers, Vampets, Beliebers, Selenators, Kwiatonators lubie też 5SOS i tak troszke The Wanted oraz R5
Ja-(Kate) Jestem całkowicie oddana One Direction oraz należe do Fandomu,który właśnie stworzyłam MEGINATORS(Fandom naszego Hazziątka)..A tak to nie jestem jakąś inna zagorzałą fanką innych artystów ale po prostu lubie ich piosenki i ich jako samych artystów :D
11. Dla mnie (Megan) To  na prawde trudne pytania, długo zastanawiałam się nad odpowiedzią, moim wzorcem jest  mój tata, wiem że to dziwne ale taka jest prawda.
(Kate) Kurcze cięzkie jest to pytanie ale myśle,ze moja mama jak kolwiek by to nie zabrzmiało

Blogi które nominujemy:
1)What is wrong with me? -Larry
2) Story Of Me Life
3)My black angel
4)Dark Angel - Liam Payne
5) Dirty Love
6)Dark Angel
7)KNOCKOUT - Harry Styles Fanfiction
8)After - Harry Styles Fanfiction
9)Dark Angel
10)Never Broken - Louis Tomlinson FanFiction
11)You And I
 
Nasze pytanie:

1.Jak masz/macie na imię?
2.Spełniło Ci/Wam się już jakieś marzenie?
3.Co jest dla Ciebie/Was najważniejsze?
4.Czym się interesujesz/interesujecie?
5.Ulubiona piosenka??
6.Dlaczego założyłaś/założyłyście bloga?
7.Największy wzorzec do naśladowania dla ciebie/was?
8.Jak długo blogujesz/blogujecie?
9.Do którego z chłopaków uważasz,ze jesteś najbardziej podobna/podobny(możliwe?)
10.Jakie cechy cenisz u swojego idola i za co go kochasz?
11.Do jakich fandomów należycie?

Hejo na początku chcę wam powiedzieć,ze jest taka forma a nie inna ponieważ ja piszę swoje odpowiedzi z jednego komputera a Magda z innego i dlatego tak to wygląda...Ale chyba jest w porządku co nie?
Jej raz udało nam się Was nie zawieść jak mówiłam tak dodałam :)


//Kate & Hazziątko

3 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę,że ktoś was doceniła ale mogli by też was doceniać w przyjemni8ejszy chyba dla was sposob jakim są komenty :*

    OdpowiedzUsuń
  2. docenili was super i w 100% zgadzam się z Mateuszem<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę z całego serca dziękuję za tę nominację. Wiele to dla mnie znaczy, że ktoś docenił to co piszę, ale nie biorę udziału w tego typu zabawach. Natomiast na pytania chętnie odpowiem :)
    1. Malwina
    2. Niestety nie. Moim jedynym marzeniem jest spotkanie chłopców, ale jak widać muszę jeszcze trochę poczekać...
    3.Kurde. Trudne pytanie.. Chyba rodzina. Mówiąc rodzina mam na myśli oprócz tej prawdziwej rodziny, również moich braci i siostry i oczywiście chłopców ;)
    4.Hmm..Pisaniem i czytaniem
    5.Rock Me i Don't Forget Where You Belong
    6.Bo w mojej głowie było trochę pomysł na bloga i postanowiłam się nimi podzielić.
    7. One Direction. Wierzyli, że ich marzenia kiedyś się spełnią i dzięki ich ciężkiej pracy udało im się, dlatego ja też wierzę, że moje marzenie kiedyś się spełni.
    8. Około 8 miesięcy.
    9. Chyba do Niall'a albo Louis'a..
    10.Kocham ich za wszystko. Za to jacy są. Rozśmieszają i uszczęśliwiają fanów. Wierzą, że marzenia się spełniają.
    11. Forever Directioner <3

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K