środa, 30 kwietnia 2014

Zmiany&Info

Witajcie Kochani!<3

Jak widzice wygląd bloga(głownie kolory i czcionka) się zmieniły a piszę tego potsa po to by poznać wasze opinie na temat tego czy po prostu tak czcionka Wam się podoba i przede wszystkim wszystkim czy wygodnie Wam się ja czyta...
Także o opinie prosimy w komentarzach..

I zapowiadam kolejne zmiany  tła i nagłówka ale muszę najpierw ogarnąć CSS i HTML..
Może to u mnie trochę potrwać ze względu na mój ograniczony dostęp do kompa w ciągu majówki..
Tak też może być z postem,który jest już w fazie tworzenia..
Jeśli dziś pojawi się 5 kom(wgl nie wieże,ze te 4 pojawiły sie tak szybko) to postaram się rozdział dodać późnym wieczorem lub jutro w godzinach południowych nwm koło 11?,

Ściskam Was i życzę pełnej relaxu i radości majówki XD  <3

/Kate


6 komentarzy:

  1. Ja nie mogę świetne tło i szybko ci sie udało to ogarnąc i wgl z niecierpliwościa czekam na rozdział i mam nadziję,z ektoś to skomentuję!!

    Kocham Was laski!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha ha nabiłam(mam nadzieję,ze ja ) 1800 wyswietlenie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Heheszky :) Kinga wymiatasz!
    a i wgl no to na serio genialne tło i bardzo fajnie,że udałi si sie to dodać mimo majówki i czasy relaxu jak to sama ujełaś!
    A czo sie dzieję z naszą Megi gdzie ją wywiało?

    OdpowiedzUsuń
  4. cześć znalazłam tego bloga przez przypadek i mam małą prosbę czybys mogla cos zrobic z archiwum bo jak klikam na rodziały to pokazuje mi sie blogger i logowanie do niego bylabym bardzo wdzięczna
    tosia

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm powiem szczerze,że nwm co moze być nie tak bo ja nawet jak wchodzę bez logowania to jest okej... Ale postanowiłam,że mimo wszystko pogrzebię trochę głębiej w bloggerze i zrobilam wszystko co tak naprawdę się dało i mam nadzieję,że teraz będzie okej! :)

    I wgl Witaj Tosiu w skromnym groni czytelników tego bloga Dzięki,ze jesteś! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko jest super, tylko ta czcionka mogłaby być troszke większa. Byłabym wdzięczna jakbyście ją zmieniły. <3

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K