poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Rozdział 3-Niech Harry nawet nie próbuje dzisiaj wracac do domu!!..

** Louis POV**
 - Harry, ja widze że jesteś na maksa nachlany, ale musisz mi wytłumaczyć co zaszło pomiędzy tobą a Sel. Czemu ona tak wcześnie wyszła?- mam nadzieje że da rade przynajmniej wydusić z siebie odpowiedz na moje pytanie.
- Nie wiem o co jej chodziło zaczęła mi wyrzucać że za dużo wypiłem, nie wiem o co jej chodziło.- no tak bo ty siebie nie widzisz powiedziałem sobie w myślach. Powtarzał się plącząc się w swoich słowach, a to oznaczało że naprawde jest już zle.
- Ale co zrobiłeś, że wyszła?
- A skąd ja mam to do jasnej cholery wiedzieć!!!! Po prostu wyszła ja jej nic nie mówiłem ani nie zrobiłem.
- Może właśnie w tym leży problem, że nic nie powiedziałeś lub czegoś nie zrobiłeś?
- Lou prosze daj  mi spokuj przynajmniej ty co?? Ja po prostu chce przez reszte tej imprezy dobrze się bawić.
- Dobra dzisiaj dam ci juz spokuj ale jutro bedziesz się grubo tłumaczył i to nie tylko mi.- w końcu zkończyliśmy tą nie prowadzącą do niczego rozmowę. Mam nadzieje że Selena dotarła bezpiecznie do domu, może do niej zadzwonie. Ale chwila gdzie jest moja komórka?? Czyli i tak sie  nie dowiem no trudno moge być tylko dobrej myśli.
** Harry POV**
 Czego oni wszyscy ode mnie chcą. Co ja takiego zrobiłem że moja żonka wyszła?? To nie moja wina, że chce się zabawić a ona mi jeszcze wyrzuca żę "za dużo wypilem". Taaa na pewno. Chociaż może troche przesadziłem, ale że ona się od razu obraża i wychodzi. Ludzie bez przesady!! Chyba powinienem się martwić o to że sama wraca  do domu, ale mam za duży mętlik w głowie żeby sie teraz tym przejmować.
** Sel POV**
 Leże już tak chyba 30 min. i nadal myśle nad tym jak on mógł tak bezczelnie się obrócić i odejść? Jak mógł być tak chamski ?? Chyba na dzisiaj wystarczy mi już tego wszystkiego, tych wszystkich zaskoczeń i dziwnych sytuacji. Niech Harry nawet nie próbuje dzisiaj wracac do domu...
** Niall POV**
 Alkohol lał sie litrami, nie ma to jak dobrze zabalować.I zdecydowanie pobiliśmy tą pamiętną impreze po naszych slubach..A myśleliśmy,ze jest to nie wykonalne a jednak Wszyscy pili, tańczyli i nawet nie wiem co jeszcze. Impreza trwała juz chyba z dwie godziny. Dziewczyny jak i chłopaki bawili się chyba dobrze, nie wiem nie widziałem nikogo oprócz Barbary. Tylko czego ja sie dziwie skoro ten klub jest taki wielki.
- Barbara, kotku chodz zatańczyć.
- Nialler wiesz dobrze że to już nie te lata żeby szaleć na parkiecie.- tak mówi to była najlepsza modelka świata, która kochała, powtarzam kochała zatańczyć.
- Kochanie no chodz tylko ten jeden raz. PROSZĘ!!- po tych słowach moja żonka w końcu wstała i poszliśmy się troche pobujać w rytm muzyki.,
** Niall POV**
Nigdy w życiu nie przeżyłem takiej imprezy!! Jejku żyje już z B. tyle lat a ona dalej mnie podnieca.Teraz nawet nie potrafię okielznac moich myśli i spodni... bo skupiam się n Barbie.Jest taka gorąca mimo wieku jak ona to robi ? O.o
Teraz sobie tańczymy na jednym z podestów i przyznam się wam,że jest cudnie!
**Barbara POV**
Jejku zaraz nie wytrzymię  z podniecenia jestem nachlana w trupa z resztą podobnie jak moi slubny!
W zasadzie co mi szkodzi?! Przecież  i tak większość ludzi "uprawia miłość" w mniejszym lub większym stopniu. Przecież nikt nie zauważy i  nie zwróci na nas uwagi jak tylko delikatnie zsune mu spodnie.
A raz się żyje przeciez no nie ?
Jak postanowiła tak,tez robi zdejmuje Horanowi spodnie,ale takiego widoku to nikt się nie spodziewał!!
Mam tu na myśli tyłek Niallera bez bokserek..
A na niej co?
Tatuaż z logo zespołu.
Jak wydawać by się mogło,że każdy jest zajęty soba ae nie gdy nagle i zupełnie nie spodziewanie ukazał sie zadek Nialla to wszyscy pożucili na chwilkę gorący flirt,picie,ćpanie oraz ogólnie inne rzeczy zaczeli się gapić na 4 litery Żarłoka..
W taki oto sposób większość Londynu poznała sekret Horana a mianowice jego odwiecznie skrywany
tatuaż.Cały klub zaczął  gwizdać i w ogóle dziwić,że Niall ma dziarę a co dopiero jeszcze na pośladku.
** Niall POV**
Kurwa no Kto jest takim kretynem,zeby nie założyć bokserek?!
A no tak brawo to ja Niall Horan!Cały klub całe "młode pokolenie" widzialo dupę starego dziadka ze skrywaną tajemnicą jaką jest a może raczej był tatuaż?!
No ale coż co się stało to się nie odstanie! A teraz najważniejsza jets impreza choć w sumie to tyłek to mam fajny jak na te 67 lat.. Tak bynajmnie twierdzi moje kochanie.
 Hmm chyba udzieliło mi się coś z Louisa?
Barma: 2 razy" sex on the beach" poproszę
***
Cała impreza skończyła se w godzinach rannych= wszyscy ludzie najebani na max'a.Po wielu godzinach na parkiecie hektolitrach wypitego alkoholu oraz kilogramach wciągnię
tych i wypalonych dragów zakończyła sie impreza stulecia w Londynie

Heja Bąbelki więc tak oto mamy rozdział 3 i jak moze być?
Ja jestem tak średnio zadowolona.. Ale coż no nic nie poradzę troche brak weny na dalsze jakieś szalone akcje na imprezie..
No wiec tak limit komentów to jest 3
Z racji,ze to 3 rozdział...
A uwieżcie,ze 4 Megan wyszedł na prawdę dobrze i jest swiety pozostawia was w napieciu..
a oto mały fragmenci:
- Gdzie zabrali Liam'a?- pierwszy odezwał się Harry.
- Chyba na sale operacyjną, nie wiem nie powiedzieli mi nic.- odpowiedziałam.
...
w innym wypadku jego życie będzie poważnie zagrożone.- powiedziała ale słowa wypowiedziane przez nią nie docierały do mojego umysłu albo może nie chciały dotrzeć .


/Kate & Hazziątko

3 komentarze:

  1. amgfhhhya ja nie moge!!
    i jeszcze ten moment z Liamaem ale czy on przezyje no musi!! nie ma innej opcji
    rozdział śwityny co jest u was standardem i uważam,ze dodawanie tego typu zapowiedzi jest to motywacja dla tych leni i mam nadzieję,że zaczną komentowac!
    i wgl ten mem jest swiety i popatrzcie nie pomyślała bym,że on moz emieć tatuaż?! O.o gdybyście kochane widziały mojaą minę jak to czytałem
    hahah no maskara
    I to jak mu sie udziela z Louisa nie no nie moge boskie ja ten rozdzial dalej przezywam

    Oby tak dalej,życze mega weny Buziole Wasz Mati!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku jejku noo dodawać mi ten rozdział yuu!!! Czy on przeżyje ja to przeżywam gorzej niż małe dziecko i choć by to było realne!!
    kurde ludzie ruszać tylki i dodać jeden głupi koment
    i wgl nikt poza mną i matim nie dodaje komów!! a wyświetleń od mojej ostatnie wizyty tu przybyło i co zadnego koma tylko ten wyzej Mateusza no kurde co za ludzie!!

    OdpowiedzUsuń
  3. no więc tak jestem 3 komem i nie śpieszcie się spokojnie skończcie ekonstukcję bez spiny bo mamy jeszce czas a więc ja tylko pomagam mace pacie i T.Ł no i sobię bo mam mega chapkę na tego bloga i chcę wiecej!!1 <3
    pozdeki Kati I Megi

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K