piątek, 18 kwietnia 2014

You&I

No hejka my tylko chciałyśmy się spytać o wasze opinie i opublikować swoje, na temat nowego teledysku chłopaków- https://www.youtube.com/watch?v=_kqQDCxRCzM.
 Według mnie (Hazziątka) ten teledysk jest megaśny. Moje pierwsze wrażenie to łał oni sie normalnie zachowują, potem ta zmiana twarzy (WOW), tak wszystko by się zgadzało oczywiście jeżeli nie byliby to nasi chłopcy. Wkroczył Niall i zaczęła się komedia. Wiecie normalny człowiek w nic nie wtajemniczony pomyślałby co za łamaga i debil, ale dla nas Directioners to jest nasz najukochańszy żarłok.
 Ja (Kate)hmm nwm co mogę tutaj jeszcze dodać no bo przez Megi brak mi słów i użyła ona w swojej wypowiedzi wszytkie argumenty nasuwające mi się na myśl. :) 'Soł'  może napiszeWam moje  piewsze ważenia?!
No oki wiec było to mniej wiecej tak,że myślę,kurcze kolejny poważny teledysk tak jak do SOML ale jednak nie i jednak się pomyliłam choć w sumie to jest fajne,że Nasi chłopcy potrafią tak mieszać emocje i nam je dawkować w taki sposób,co moim zdaniem jest fajne. :D

 No i wgl nic ciekawego ale osobiście Nam podoba się ten teledysk i jest to dobrze wykonana robota z resztą jak za każdym razem  w wykonaniu chłopaków.Więc serdecznie Was zachęcamy do komentowania oraz  dalszego rozwalania liczników VEVO.
A więc w kupie siła i dawajcie pobijmy w końcu ten rekord zróbmy chłopakom prezent na święta!!




Wiem że wgl nie na temat ale znalazłam to i nie mogłam sie powstrzymać przed wrzuceniem tego tu/ Hazziątko


Wasze opinie na temat teledysku piszcie w komach, z chęcią je poczytamy.;*

/Kate i Hazziątko

Ps.Na dziś przewidujemy jeszcze post z Liebster Award a rozdział może pojawić się na dniach jest w fazie tworzenia :*


4 komentarze:

  1. Dokładnie mam takie same przemyślenia no może nie takie same ale podobne jak Kate No i wiadomo działam już na VEVO le uczciwie rzecz jasna i zachęcam Was czytelnicy do tego samego!
    I piszcie, piszcie spokojnie nie poganiam Was!
    Pozdrowienia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. oo widzę,że mamy nowego komentatora na blogu u dziewczyn <3
    Zaczęło się ode mnie potem dołączył Miki a teraz Ty Kingo :*
    Cieszy mnie to
    a i co do teledysku to ja równiez jestem nim zachwycony i sam na kilku urządzeniach rozdupiam liczniki

    OdpowiedzUsuń
  3. eji co ja mam pisać,zeby się nie powtarzać? o.O
    no i takie sa własnie skutki zagapienia się kiedy wychodzi post :c
    pracuje cie dalej,życzę weny na pytania! (haha jestem orginalny jako jedyny życzyłem wam weny [ HAHA I CO mATI] :p )

    OdpowiedzUsuń
  4. SPAM
    Kate niegdyś miała idealne życie. Kochający, rodzice, brat, chłopak, bezpieczeństwo...Niektórych z tych rzeczy teraz nie ma. Jej brat to Louis Tomlinson. Tak ten Louis z One Direction. Niestety odkąd wyjechał 4 lata temu widział się tylko raz z siostrą. Chłopak, nie żyje, zginął w wypadku samochodowym. Niespodziewany telefon.. Co zmieni w jej życiu? Czy miłość zapuka do jej drzwi. Czy Kate, znajdzie nowych przyjaciół? Czy poradzi sobie z nowymi problemami? A co najważniejsze, czy Kate będzie szczęśliwa? Tego dowiesz się czytając bloga Always Have To Be Strong.
    Serdecznie Zapraszam! :]

    Link do bloga----->http://midnight-memories-fan-fiction.blogspot.com/
    Link do zwiastunu---->http://www.youtube.com/watch?v=Dq1iTro7c3M
    Mam nadzieję, że tam zajrzysz. :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K